PASMANTEX MAREK MACIERZYŃSKI
ul. Willowa 44, 05-410 Józefów
NIP: 5320103336 REGON: P-012774778

Najważniejsze punkty regulaminu:
• Wszystkie podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT.
• Zamówienia w sklepie można składać poprzez sklep internetowy, biuro@pasmantex.pl lub telefonicznie.
• Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych w formularzu danych oraz numeru telefonu umożliwiającego ewentualną weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
• Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki.
• Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie: przelewem – przedpłatą, za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
• W terminie 14 dni od otrzymania zakupu klient ma prawo wymiany lub zwrotu bez podania przyczyny.

Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

Przelewem na rachunek bankowy.

Dane do wpłaty:
PASMANTEX
BZWBK 48 1090 1753 0000 0001 0213 9841

Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek.

Przy odbiorze, czyli za pobraniem. Przesyłka wysyłana jest niezwłocznie po weryfikacji poprawności podanych w zamówieniu.

I. Postanowienia ogólne

1.Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny w sklepie internetowym, jak również pocztą elektroniczną na adres biuro@pasmantex.pl.
3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta..
4. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową (strona www, wiadomość e-mail) momentem zawarcia umowy kupna – sprzedaży jest moment potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu.

II. Realizacja zamówienia

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności zamawiającego. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
2. Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna – sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.
3. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty – każdorazowo podając przyczynę takiego działania.
4. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.
6. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.
7. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki.

III. Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka

1. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany towar musi mieć oryginalne metki, dołączony dowód zakupu, nie nosić oznak użytkowania.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na wskazany adres. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Adres do zwrotu: Pasmantex
ul. Willowa 44
05-410 Józefów
4. NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM.

IV. Ochrona danych osobowych

1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.